آخرین اخبار

سنگدوینی: در دفاع روی تور از مس خیلی بهتر عمل کردیم

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: مسابقه با مس بازی مهمی بود و بازیکنانم در پنج ست این دیدار در دفاع روی تور از تیم حریف خیلی بهتر عمل کردند.

اشتراک گذاری
28 آذر 1402
کد مطلب : 10439

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یک دیدار هفته دوازدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز دوشنبه بیست و هفتم آذر در شهر رفسنجان برگزار شد و پاس سه بر دو مس را شکست داد.

عیسی سنگدوینی، سرمربی تیم والیبال پاس گرگان در پایان این مسابقه اظهار داشت:  به دو تیم خسته نباشید می‌گویم که بازی با کیفیتی را به نمایش گذاشتند. تبریک ویژه به بازیکنان تیم پاس که یک برد خارج از خانه را به دست آوردند. تیم گرگان شرایط سختی داشت از اردکان به مدت ۱۰ روز در سفر بودیم و بچه‌ها خسته بودند. مسابقه با مس بازی مهمی برای پاس بود، پاسی‌ها در پنج ست این دیدار در دفاع روی تور از تیم مس خیلی بهتر عمل کردند.

وی ادامه داد: در ست های اول و دوم به علت ناآشنا بودن بازیکنان با سالن، مقداری خطای سرویس داشتیم بعد از برد در ست اول متاسفانه در ست دوم و سوم بیشتر شد با صحبت‌هایی که کردیم خطاهای سرویس را کاهش دادیم و خدا را شکر برنده بازی بودیم. انشالله برای مسابقه با طبیعت آماده می شویم.

همچنین عرفان جلالی‌نژاد، دریافت کننده قدرتی تیم والیبال پاس گرگان هم گفت: مسابقه خیلی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم از یک بازی خارج از خانه دست پر به گرگان برگردیم. تا به این جا خارج از خانه برد نداشتیم خدا را شکر می کنیم و خیلی از این پیروزی خوشال هستیم. تبریک می‌گویم به تیم مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است و خیلی خوب جنگید.

وی افزود: به مردم گرگان تبریک می گویم. تمام مسابقات خانگی در گرگان را پیروز شدیم و مطمئن هسم بازی سختی مقابل طبیعت داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که برنده از زمین خارج شویم.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 3 =